هلدینگ دیاکو


دپارتمان تخصصی ثبت شرکت

ثبت یک شرکت خدماتی تاسیسات ساختمانی امروزه به عنوان یکی از پر درآمدترین شغل‌ها در جامعه رواج پیدا کرده است. افراد زیادی نیازمند ثبت این شرکت‌ها هستند زیرا با ثبت این شرکت‌ها می‌توانند از مزایای قانونی این شرکت‌ها بهره‌مند شوند که این مزایا عبارتند از:

۱- با ثبت شرکت تاسیساتی می‌توانید از مناقصات و مزایدات دولتی و بین المللی بهره‌مند می‌شوید.

۲- همچنین با قانونی کردن ثبت شرکت می‌توانید از وام‌های با مبالغ بالا بهره‌مند شوید.

مطالب پیشنهادی:

یک شرکت تاسیسات ساختمانی چه کارهایی می‌تواند انجام دهد؟

یک ساختمان زمان ایده‌آل خواهد بود که علاوه بر داشتن زیبایی ظاهری، دارای تأسیسات ساختمانی مناسب نیز باشد. تیم‌های طراحی تاسیسات ساختمانی با همکاری تیم‌های معماری تاسیسات ساختمان، پروژه‌های مربوط به سیستم کلی سرمایشی و گرمایشی ، آب و فاضلاب ،سیستم خروج هوای نامطبوع، سیستم استخر، سونا، فواره و آبنما، تاسیسات آتش‌نشانی، تاسیسات اطفاء حریق ،پله برقی‌ها و آسانسور‌ها و درب‌های خروجی‌،اضطراری و اتوماتیک یک ساختمان  را انجام می‌دهد.

شرکت تاسیسات ساختمانی باید به نام شرکت با مسئولیت محدود ثبت شود.

مدارک لازم برای ثبت شرکت تاسیسات ساختمانی شامل:

۱- پرکردن برگه تقاضانامه ثبت شرکت و تصویر مدارک هویتی مانند کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه کلیه شرکا و مدیران

۲- گواهی عدم سوء پیشینه

۳- اخذ مجوز ثبت شرکت در صورتی که نیاز به مجوز باشد.

۴- اقرار نامه امضا شده توسط شرکا

۵- تحویل مدارک لازم به موسسه حقوقی دیاکو

ثبت شرکت تاسیسات ساختمانی
ثبت شرکت تاسیسات ساختمانی

 

شرکت تاسیسات ساختمانی دارای اهدافی هستند که این اهداف به بهبود کارآمدی این شرکت‌ها کمک شایانی می‌نماید که این اهداف عبارتند از:

۱- به کارگیری روش‌های نوین مدیریتی درخدمات هزینه و زمان تعیین شده و کیفیت مطلوب و رشد سهم شرکت از ظرفیت پروژه‌های عمرانی در سطح ملی و بین المللی

۲-  سلامت ایمنی و بهداشت محیط زیست

۳- ارتقای سطح دانش و تعمیم فرهنگ کارکنان در ارتباط با مقوله کیفیت شرکت‌های تاسیساتی

۴-  انجام وظایفی مانند اجرای عملیات ابنیه راه فاضلاب و مشاوره فعالیت‌های عمرانی از قبیل اسکلت‌های فلزی، اسکلت‌های بتنی و کلیه سفت کاری پروژه‌ها

۵- ارائه کلیه خدمات و  پروژه‌هایی مانند آب و فاضلاب با در اختیار داشتن متخصصین تکنسینها و کارگران ماهر و آموزش دیده و  دارا بودن تجهیزات و ابزار لازم

شرکت‌های تاسیساتی برق  چه کارهایی انجام می‌دهند؟

شرکت های تاسیسات برق با استفاده از منابع  و مهندسین کارآزموده کلیه خدمات تاسیسات برق ساختمان‌های خصوصی و صنعتی و دولتی را با استفاده از تیم‌های ویژه انجام می‌دهند.

برای ثبت شرکت تاسیساتی برق خود در شیراز، تهران، اراک، اصفحان، اهواز، کرج و دیگر شهرستان‌ها با مشاوران دیاکو تماس حاصل نمایید و شرکت تاسیساتی خود را از راه دور با ارسال مدارک از طریق شبکه های اجتماعی و پست الکترونیکی با کمترین هزینه ثبت نمایید.

طراحی نقشه‌های تاسیساتی ساختمان در انتقال سیستم گرمایشی و سرمایشی ساختمان و بهره‌وری مصرف انرژی نقش دارد. کم توجهی به سیستم‌های تاسیساتی منجر به عدم ساکنین می‌شود. برای طراحی تاسیسات ساختمانی  باید به نوع ساختمان، امکانات مالی کارفرما و شرایط امنیتی و ظاهری و بار حرارتی ساختمان توجه ویژه داشت همچنین کانال‌ها و لوله‌های ساختمان  و تجهیزات موتورخانه نیز حائز اهمیت هستند. شرکتهای تاسیساتی با دقت در اجرای تاسیس ساختمان، باعث افزایش دوام و عمر طولانی ساختمان و تعدیل مصرف انرژی نقش بسزایی دارد.

 مدت زمان ثبت شرکت تاسیساتی حداقل سی روز کاری است.

ثبت یک شرکت تاسیساتی ساختمانی دارای مدارک و مراحل اداری زیادی است. متخصصین دیاکو در کرج تمام مراحل اداری ثبت شرکت تاسیسات ساختمانی را در هر جای ایران که باشید انجام می‌دهند.

در صورت درخواست ثبت شرکت تاسیسات ساختمانی می‌توانید با تماس با موسسه حقوقی دیاکو  و استفاده از راهنمایی مشاوران و متخصصان کاربلد و حرفه‌ای، شرکت تاسیسات ساختمانی خود را در سریع‌ترین زمان با کمترین هزینه به ثبت برسانید.

کرج | میدان شاه عباسی | شهدای دانشجو | مجتمع اداری امیر | طبقه دوم
02632400680 - 02632207510
09120594830 - 09120475112
02632400680
بالا
پایین