هلدینگ دیاکو


دپارتمان تخصصی ثبت شرکت

تولید به فرآیندی گفته می‌شود که با ترکیب مواد اولیه، به منظور ایجاد چیزی برای مصرف پدید می‌آید. با توجه به افزایش جمعیت و پیشرفت  جامعه، نیازهای مردم  نیز افزایش می‌یابد و فروشندگان با خروجی‌های مناسب از محصولات، افراد را به خود جلب می‌کنند. این عمل نوعی کمک به افراد می‌باشد بنابراین رفاه اقتصادی در فرآیند تولید ایجاد می‌شود.

ایجاد شرکت‌های تولیدی به منظور افزایش سطح رفاه اقتصادی است. تولید کنندگان برای بهبود کیفیت و افزایش درآمد حاصل از روش تولید، به دنبال بازار کارآمدتری هستند و با بهبود بخشیدن کیفیت محصولات می‌تواند درآمد قابل توجهی را کسب کنند.

انواع تولیدات که نقش مهمی در بهبود اقتصاد ایفا می‌کنند، کدامند؟

انواع مهم تولیدات شامل تولیدات بازار، تولیدات عمومی ،تولیدات خانگی می‌باشد.

مشتریان با مصرف کردن کالاهای تولید شده می‌توانند میزان رضایت خود را اعلام کند و  زمانی که رضایت مشتری جلب شود، کیفیت کالا بهبود می‌یابد و زمینه  برای رقابت تولید کنندگان فراهم می‌شود، به این دلیل رشد درآمد حاصل از تولید و رفاه اقتصادی افزایش می‌یابد.

تولیدات بازار سهم مهمی در ایجاد رفاه اقتصادی و ایجاد درآمد دارد. بازار تولید و خدمات، نقش اصلی رفاه اقتصادی محسوب می‌شود. افراد بسیاری در جامعه کسب و کار خود را در زمینه تولید و عرضه به بازار انتخاب می‌کنند.

تولیدات عمومی شامل محصولات کشاورزی و صنایع می‌شود. مانند تولید برنج، گندم، چای، ذرت ،پنبه و صیفی‌جات می‌شود.

تولیدات خانگی این روزها طرفداران بسیاری دارد که شامل فعالیت تولیدی تور بافی، شال بافی، قالی بافی، ترمه بافی، گلیم بافی، صنایع چرمی، صنایع دستی، صنایع چوبی و حصیری می‌شود. این صنایع تولیدات خانگی را می‌توان توسط چند نفر از اعضای خانواده به صورت یک تولیدی ایجاد کرد و بعد از ثبت با اخذ وام، این تولیدی‌ها را مجهز نمود و با ایجاد کارآفرینی به اقتصاد خانواده و آشنایان بهبود بخشید.

تفاوت شرکتهای تولیدی با سایر شرکت‌ها در نوع فعالیت آنها می‌باشد. برای ثبت شرکت تولیدی باید اقدام پروانه بهره‌برداری بعد  ثبت شرکت تولیدی خود نمود.

ثبت شرکت تولیدی در کرج
ثبت شرکت تولیدی در کرج

 

پروانه بهره‌برداری چیست؟

افرادی که فعالیت خود را در یک کارگاه  و با واحد تولیدی با استفاده از نیروی انسانی و دستگاه تولید شروع می‌کند، مستلزم اخذ پروانه بهره برداری می‌باشند.

پروانه تولید بهره برداری مجوزی است که به شخص حقیقی یا حقوقی داده  می‌شود تا بتواند در یک واحد کارگاهی با استفاده از نیروی انسانی ماهر و ابزار تولید از تخصص خود استفاده کند و به تولید مصنوعات دستی بپردازد.

                                                                                             

اخذ پروانه تولید یا بهره برداری و  باید با تححصیلات، تجربه و فعالیت مرتبط باشد. پروانه  بهره‌برداری پس از تقاضای کتبی به نام صاحب کارگاه تولیدی صادر می‌گردد و مدت اعتبار آن دو سال می‌باشد.

موسسه حقوقی دیاکو آماده  ثبت شرکت تولیدی شما و اخذ پروانه بهره‌برداری شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌باشد.

در ایران اکثر  افراد شرکت‌های خود را در قالب سهامی خاص و با مسئولیت محدود تشکیل می‌دهند. این شرکت برای امور تجاری تشکیل می‌شود و این شرکت سرمایه به نسبت سهام تقسیم می‌شود و شرکا به میزان سرمایه خود عهده‌دار قروض و یا سود شرکت هستند. این شرکتها با خانواده دوستان و آشنایان تشکیل می‌شود.

 شرایط لازم برای ثبت شرکت تولیدی با مسئولیت محدود

 ۱- این شرکت از دو یا چند نفر تشکیل می‌شود و سرمایه اولیه یک میلیون ریال می‌باشد.

۲- کلیه سرمایه باید به حساب بانکی واریز شود.  

۳- کلیه شریکان باید دارای سهام باشند.

۴- داشتن آدرس و کد پستی محل کار  و مدارک لازم برای شرکت مسئولیت محدود

 ۵- کپی مدارک شناسایی کلیه افراد فعال در شرکت

۶- گواهی عدم سوء پیشینه

۷- گواهی اقرار نامه با امضای سهامداران

۸- اقدام به گرفتن مجوز برای شرکت در پی تقاضانامه ثبت شرکت با مسئولیت محدود

۹- کپی شرکت نامه ثبت شرکت با مسئولیت محدود

۱۰-کپی اساسنامه شرکت با مسئولیت محدود

۱۱- کپی صورتجلسه مجمع عمومی

مزایای ثبت شرکت

یکی از مهم‌ترین مزایای ثبت شرکت تولیدی این است که  امکان استفاده از تسهیلات وام‌های بزرگ بانکی و دریافت امکان دریافت نمایندگی‌های داخلی‌ و بین‌المللی برای شما به‌ راحتی فراهم می‌گردد.

اگر قصد ثبت شرکت تولیدی و اخذ پروانه بهره برداری را دارید به موسسه حقوقی دیاکو مراجعه نمایید. در هر جای ایران که باشید، دیاکو شرکت شما را ثبت نموده و کلیه مراحل حقوقی شما را در کمترین زمان و ارزان‌ترین قیمت انجام می‌دهد.

کرج | میدان شاه عباسی | شهدای دانشجو | مجتمع اداری امیر | طبقه دوم
02632400680 - 02632207510
09120594830 - 09120475112
02632400680
بالا
پایین